Customer Relation Management
I 10 migliori prodotti di maggio 2025
Ultimo aggiornamento:
1 maggio 2025
GRIN Verlag
Die widersprüchlichen Menschenbilder des Customer Relation Management (German Edition)
98
QUALITÀ MASSIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#1 VINCITORE
Funny Jobs And Professions Sayings
Lavoro di Customer Relations Management Servizio clienti Maglietta
Spedizione gratuita
97
QUALITÀ SUPERIORE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#2
▼ Mostra di più
▲ Mostra di meno
Design divertente che recita "Normal Heartbeat Deceased Heartbeat Working As Customer Relations".
Scegli questa divertente idea di design e i tuoi sentimenti e l'amore per il tuo lavoro in modo divertente e speciale.
Leggera, taglio classico, maniche con doppia cucitura e orlo inferiore
19,99 € SU AMAZON
CUSTOMER AND STAKEHOLDER RELATIONS IN FACILITIES MANAGEMENT: BIFM Course Modules (English Edition)
96
QUALITÀ SUPERIORE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#3
5STARCooks
Customer Relations Management A Complete Guide - 2020 Edition (English Edition)
90
QUALITÀ DISTINTA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#4
GRIN Verlag
Customer Centric Business Models - Two Steps Beyond Customer Relation Management (English Edition)
86
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#5
THE ENTREPRENEUR & THE CUSTOMER: Selling strategies and customer relations management (ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT & BUSINESS MANAGEMENT) (English Edition)
82
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#6
Offline Customer Relations: GUIDE TO UNLOCK THE SECRETS OF OUTSTANDING CUSTOMER MANAGEMENT SKILLS (English Edition)
80
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#7
Customer meaningful quality management: Sens de la gestion de la relation client (French Edition)
75
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#8
OUP Oxford
Strategic Customer Management: Strategizing the Sales Organization (English Edition)
74
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#9
Routledge
Customer Relationship Management: Concepts, Applications and Technologies
16% Sconto
69
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#10
customer experience management
customer care management
customer relationship management