Customer Experience Manager
I 9 migliori prodotti di ottobre 2025
Ultimo aggiornamento:
8 ottobre 2025
Independently published
Customer Experience Manager Rainbow leopard Appreciation: Lined Notebook / Journal Gift , 120 Pages , 6X9 ,Soft Cover , Matte Finish
Spedizione gratuita
99
QUALITÀ MASSIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#1 VINCITORE
Independently published
CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER: Journal, Notes, Ideas, Actions, Priorities, Checklists, Log | Tool for Daily Goal Setting Tracker Planner | Time ... Journal Office Book Gifts for Meetings
Spedizione gratuita
97
QUALITÀ SUPERIORE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#2
Dunod
Customer Happiness Manager: L'émotion au coeur de la relation client (French Edition)
96
QUALITÀ SUPERIORE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#3
Customer Service For Managers: Creating Service Excellence From the Top (English Edition)
88
QUALITÀ DISTINTA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#4
Independently published
Notitzbuch liniert: Ich bin Customer-Experience Manager - Ich komme in den Himmel. In der Hölle arbeite ich schon
Spedizione gratuita
85
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#5
Tyler Hayden
Customer Experience 20: A Team Building Card Game: 1
Spedizione gratuita
82
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#6
Independently published
Don't Panic! I'm A Professional Junior Customer Experience Manager: Customized 100 Page Lined Notebook Journal Gift For A Busy Junior Customer ... : Greeting Or Birthday Card Alternaive.
Spedizione gratuita
79
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#7
Independently published
Don't Panic! I'm A Professional Senior Customer Experience Manager: Customized 100 Page Lined Notebook Journal Gift For A Busy Senior Customer ... : Greeting Or Birthday Card Alternaive.
Spedizione gratuita
75
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#8
Independently published
The Manager’s Guide to Customer Success: Practical Tips to Help Your Team Succeed
Spedizione gratuita
73
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#9
customer experience
customer experience design
customer experience libro
customer shopping experience
omnichannel customer experience
la customer experience