Customer Care Libri
I 10 migliori prodotti di giugno 2025
Ultimo aggiornamento:
6 giugno 2025
Independently published
COMUNICAZIONE ASSERTIVA: Le Regole d'Oro per avere una Comunicazione Assertiva Efficace, Trasformare i Conflitti in Opportunità e farti Rispettare
Spedizione gratuita
98
QUALITÀ MASSIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#1 VINCITORE
Flaccovio Editore
I segreti del customer care nel mercato extra alberghiero. Come creare e mantenere una relazione armoniosa con i tuoi ospiti
Spedizione gratuita
97
QUALITÀ SUPERIORE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#2
Kogan Page
Customer Care Excellence: How To Create An Effective Customer Focus
Spedizione gratuita
96
QUALITÀ SUPERIORE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#3
Customer Care: A Training Manual for Library Staff (Chandos Information Professional Series) 1st edition by Gannon-Leary, Pat, McCarthy, Michael (2010) Paperback
89
QUALITÀ DISTINTA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#4
Random House Business Books
The Golden Rules of Customer Care: How to Turn That One-time Buyer into a Lifetime Customer
86
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#5
CROWN
Customers for Life: How to Turn That One-Time Buyer Into a Lifetime Customer
Spedizione gratuita
81
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#6
Lawn Care Customer Retention: How to Keep Clients & Get More Referrals (Start and Grow Your Lawn Care Business Book 7) (English Edition)
79
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#7
Customer Care: An Anecdote About Discrimination (English Edition)
76
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#8
Customer Care: Calming the Upset Customer (English Edition)
70
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#9
Customer Care: Adding Heart to Service: Basic Principles for Excellent Customer Service (English Edition)
64
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#10
customer care
customer experience libri
customer care amazon
customer care libro
customer journey libri
customer care hotel
customer care management